Együttműködési feltételek

A közös munka folyamata és keretei

 

Az alábbiakban összegyűjtöttem hogy a hosszabb projektek során milyen keretek közt dolgozom.  Ha szeretnél velem dolgozni, kérlek, hogy első lépésként olvasd végig. Mivel írásos szerződést nem feltétlenül kötünk, akkor keress, ha elfogadod és tiszteletben tartod a következőket.

 

Kapcsolatfelvétel

 

Kérlek, első lépésként emailben vedd fel velem a kapcsolatot. Így tudom könnyen visszakeresni és rendszerezni a beérkező üzeneteket. Mindez számomra átláthatóvá teszi a munkát, neked pedig biztosítja, hogy nem veszik el az üzeneted, és biztosan kapsz választ.
A kapcsolatfelvételnél 1-2 mondatban mutasd be a márkádat, mesélj az elképzeláseidről, terveidről. Ha van határidő, jelezd azt is.
A projekt jellegétől függően cserélhetünk telefonszámot, illetve ha a projekt megköveteli, leülhetünk egy személyes találkozóra is.
Néhány napon belül reagálni fogok a megkeresésedre, küldök árajánlatot, illetve jelzem, hogy mikor tudok foglalkozni vele. Az árajánlat meghatározott időtartamra szól, amit az ajánlatben feltüntetek.
E-mail címem: pingallotitkai@gmail.com

 

Együttműködés és kapcsolattartás

 

A tervezés során szoros kapcsolatban vagyunk egymással. A gördülékeny párbeszéd érdekében ebben a szakaszban szívesen kommunikálok chat alkalmazáson (Messengeren, Instagram, Whatsapp). Emellett a visszajelzést igénylő részleteket átküldöm emailben is. Közös a célunk, mindketten szeretnénk, elégedettek lenni a végeredménnyel, és pozitív élményként visszatekinteni a közös munkára. Ahhoz, hogy a legjobbat hozzuk ki az együttműködésből, fontos, hogy elfogadd a szakmai tanácsaimat, én pedig ugyanúgy meghallgatom és figyelembe veszem az elképzeléseidet.
Amikor a döntésedre van szükség, kérlek, hogy reális időn belül próbálj reagálni. (12 óra) Mivel jellemzően 2-3 megrendelésen is dolgozom egyszerre, a válasz késlekedésekor belekezdek egy másik projekt hosszabb folyamatába, és csak annak befejezése után tudok visszatérni a tiédhez. Természetesen lehet, hogy lassabban tusz reagálni, esetleg másokkal is egyeztetned kell. Ez sem probléma, csak jelezd kérlek, hogy mikor számíthatok a válaszra, hogy tervezzek.
A folyamat során motivál és inspirál, ha magad is nyitott és lelkes vagy. Ha kérdésed van, bátran tedd fel, és ha közben eszedbe jut valami remek ötlet, nyugodtan oszd meg velem, hisz ez egy csapatmunka.

 

Módosítási körök

 

Mindkettőnk érdeke, hogy legragyogóbb végeredmény ésszerű időn belül elkészüljön. Ha a tervezés során mérföldkőhöz érkezünk és visszajelzést adsz, kérlek gondold át alaposan, és egy válaszban gyűjtsd össze a gondolataidat. Ha a projekt egy-egy részletét illetően már döntés született, annak utólagos átalakítása, újratervezése az eredeti díjon felüli költségeket vona maga után, amit órabérben határozok meg.

 

A projekt szöveges tartalmai

 

Ha a projekt szöveges tartalmakat is magába foglal (pl. termékcímke, mesekönyv), akkor jól átgondoltan megírt és előzetesen korrektúrázott szöveges anyaggal tudom elkezdeni a szerkeztést! A készre megírt szöveget egy Word dokumentumban szeretem megkapni, és lementeni a gépemre a munka során.
A helyesírás felelősségét a megrendelő viseli, mivel a tartalom másolás-beillesztéssel kerül helyére. Egy kozmetikum, vagy bor címke esetében számos kötelező elemnek is szerepelnie kell a termékinformáció mellett. A tervezés időigényes folyamat, fontos, hogy a szöveges részek, olvasható betűmérettel, esztétikusan legyenek elhelyezve. Ha utólag kell a szöveghez hozzáadni/elvenni, akár egy szó miatt is borulhat a gondosan tördelt összkép, és a már elvégzett munkát újra kell kezdeni. (Mindez a ráfordított extra idő függvényében ugyancsak plussz költséggel jár.)

Természetesen nem arra a szituációra gondolok, amikor bizonytalan vagy, hogy mennyi szöveg fér el adott felületen, szűkre kell-e szabnod a tartalmat, vagy sem. Ezt az első prototípusnál rugalmasan kezelem, és kipróbáljuk, hogy miként tudunk gazdálkodni a felületen. A többi oldalon, illetve a további termékek esetében pedig már lesz miből kiindulnod.

 

Titoktartás

 

A projekt részleteit harmadik személynek nem adom ki természetesen. A munkafolyamat fázisairól beleegyezésed szerint 1-1 fotót posztolok a közösségi média felületeimen.

 

Fizetési folyamat

 

A kapcsolatfelvételre részletes árajánlatot küldök. A munkát minden esetben az ajánlatban meghatározott előleg beérkeztével tudom elkezdeni. Ezzel tudod bebiztosítani a naptáramban, a projektedre szánt időt. Az elkészült munkát pedig a fennmaradó összeg beérkezése után továbbítom.
Ha az ajánlat nem felel meg számodra, kérlek akkor is jelezz vissza. Lehet hogy találunk mozgásteret, vagy a projekt átgondolásával egyéb kedvező megoldást tudok javasolni.

 

Utalási adatok:

Blazsek Anita
OTP 11773463-3276542

 

Örömmel várom a megkeresésed, ha úgy döntesz hogy mindezek mellett együtt dolgozunk!

Anita